dissabte, 2 de juny del 2012

Tarta de piruletes per l'aniversari del blog


Aquest blog compleix un any!!!
Ahir vaig complir un anyet des de l’obertura del blog i avui una any des de la publicació de la meva primera recepta en aquest.
Una mica abans d’un any enrere estava enganxadíssima a mirar blogs de cuina però dins meu sempre hi havia aquella coseta de...jo també en podria fer un? Però si nomes podria fer 5 o sis receptes com a molt!
Doncs un dia de cop i volta, així és com m’animo a fer moltes coses i principalment les receptes, em vaig posar a buscar com editar un blog i el vaig començar a muntar. Els primers dies em feia una mica de respecte però poc a poc he anat agafant confiança i ganes fins que he arribat a complir un any. Un any amb més de 100 receptes publicades amb més de cent seguidors al blog, més de 60 seguidors al facebook i moltes persones que em segueixen anònimament. Puc dir doncs que he complert amb mi mateixa i espero complir amb tots vosaltres i poc a poc aprendre més sobre la cuina i poder mostrar-vos el meu creixement gastronòmic poc a poc.  
Seguim endavant i a gaudir de la cuina!!

I aquí us deixo amb el pastis d’aniversari per celebrar-ho. Un pastís amb un toc divertit i que ha tingut èxit entre els que l'hem provat!



ingredients:
     5 fulles de gelatina (2g cada full)
     1 iogurt grec
     1 1/2 iogurt de sucre (prendrem com a mesura el pot de iogurt)
     5 piruletes (més les necessàries per decorar)
     50ml d'aigua
     30ml de licor de piruleta (el pròxim cop en posaré una mica més)
     350g de nata per muntar
     100g de galetes
     50g de mantega fosa


Posem les fulles de gelatina a hidratar en aigua freda. Reservem.
Triturem les galetes, les barregem amb la mantega fosa formant una pasta i la posem de base d'un motlle desmuntable.
Posem l'aigua en un cassó al foc i desfem les piruletes. Una vegada foses, retirem del foc i afegim la gelatina prèviament escorreguda i remenem fins a la seva completa dissolució .
Barregem el iogurt amb el sucre i el licor de piruleta i hi afegim la barreja de gelatina. Remenem bé .
Muntem la nata i la barregem amb moviments evolvents amb el iogurt i la gelatina. Bolquem la crema resultant sobre la base de galetes .
Portem al frigorífic preferiblement d'un dia per l'altre o fins quallar. Treure del motllo i decorar amb piruletes o al gust.

Recepta extreta del blog Kanela y Limón



21 comentaris:

  1. moltes felicitats Roser i per molts d'anys.
    Aquesta tarta t'ha quedat fantastica i segur que esta bonisima. molts petons guapa.

    ResponElimina
  2. On trobe el licor de piruleta?
    Felicitats per el teu primer aniversari

    ResponElimina
  3. Felicidades, que sean muchos más. Y una manera estupenda de celebrarlo, con una tarta riquísima
    Besos

    ResponElimina
  4. Per molts anys!!!!
    És un pastís ideal per celebrar com cal aquest aniversari! Jo fa molt temps que el tinc a pendents...

    ResponElimina
  5. Moltes felicitats!!! Segueix així!
    El pastís m'encanta, el gust a piruleta està boníssim.
    Una abraçada

    ResponElimina
  6. muchísimas felicidades guapa! un año.. yo también estoy a puntito de cumplirlo, que ilu hace, verdad? la tarta te ha quedado preciosa como todo lo que tu haces!! ahora a por 10 años más por lo menos!!! Besitos

    ResponElimina
  7. Moltes felicitats i per molts anys Roser!!!!!! es un pastís que he de tornar a fer.. el vaig fer per fi d´any i les fotos van ser un desastre.. esperaré pel meu cumple i m´el autoregalaré.... Feliç aniversari. Petons, i bon diumenge.

    ResponElimina
  8. Feliciades! Y a por más que nosotros disfrutamos mucho con tus recetas. Por ejemplo, esta. Una manera divertida de celebrar el primer cumpleblog. Besos.

    ResponElimina
  9. felicidades!!!!la tarta deliciosa!!!!

    ResponElimina
  10. Felicitats Roser! Un any de bloc i moltes il·lusions. Que per molts anys les puguis tenir.
    Un petó ben fort.
    Nani

    ResponElimina
  11. Muchas felicidades...una tarta bien rica!!! Bss

    ResponElimina
  12. Moltes Felicitats!!! Segur que aquest any t'ha pasat molt i molt ràpid. Tan de bo que en siguin molts mes i que continuis disfrutant.
    Aquesta tarta deu ser tot un pecat... Te una pinta deliciosa. Petonets!

    ResponElimina
  13. Moltes felicitats, Roser!!! I per molts anys més! QUina manera més dolça d'arribar al primer any de vida... espero que no sigui l'últim, eh? Que et segueixo amb atenció, i em sembla que no sóc l'única... he he. petonet

    ResponElimina
  14. Moltíssimes felicitats pel bloc. Aquest èxit es deu a la teva bona feina!
    No sabia que existís el licor de piruleta. Deu quedar molt sorprenent i bo!
    Felicitats!
    Marta

    ResponElimina
  15. Súper original, qualsevol dia d'aquests la faig pels nebots sense el licor, això si!!! Un petó i felicitats pel teu primer any, que en poguem celebrar molts més!!!!

    ResponElimina
  16. Doncs moltes felicitats i ànims per continuar així!! la bona feina ha fet que tinguis tants seguidors!!

    ResponElimina
  17. Felicidades!!!!
    Tu cocina me gusta mucho, siempre consigues mezclar las recetas de siempre con toques modernos y originales
    La tarta de piruletas te ha quedado genial, con un aspecto increiblemente delicioso y jugoso
    Un beso enorme guapa

    ResponElimina
  18. Felicitats Roser!
    Ja veus com canvien les coses, abans no t'atrevies gaire i mira quins súper pastissos que fas!
    Petons.

    ResponElimina
  19. Hola guapa tu

    Moltes FELICiTACIONS, i que millor per la celebració que aquest pastís, hum
    mil petonets Susanna

    ResponElimina

Agraexo que deixeu comentaris. M'ajuden a seguir i a continuar publicant amb ànims i alegria.