divendres, 15 de juny del 2012

Còctel Caipirinha


Us ve de gust un còctel recent fet?
Aquest mes els blogs de Els fogons de la Bordeta i Xocolata desfeta ens han invitat a fer còctels.
Fa uns pocs anys que m’he aficionat a aquests combinats i m’agraden de quasi totes maneres, encara que els que més demano són la Caipirinha i el Cosmopolitan.
No n’havia preparat mai cap però gràcies a la proposta de la recepta del 15 me animat, i continuaré amb més segur!!
Així doncs, quina millor manera de començar el cap de setmana que descansant a la fresqueta amb aquesta beguda tan deliciosa.



Ingredients per 1 còctel:
1 llima
3 cullerades de sucre moré
Cachaça (o en el meu cas un preparat de compra que tenia de Caipirinha)
Gel

Partim la llima en don parts i retirem la part central blanca perquè no deixi amargor. Tallem les parts en trossets petits i ho posem al fons d’un got gran i ample. Afegim el sucre i xafem amb un utensili la llima fins que es faci un caldet amb el sucre.
Afegim el gel i el licor. Barregem bé i ja podem començar a gaudir!


21 comentaris:

  1. Visca els còctels per començar bé el cap de setmana!! :D
    I què puc dir de la caipi? Que m'encanta! jejeje
    Moltes gràcies per participar!
    Petons
    Sandra

    ResponElimina
  2. No l' he provada mai! :-C Tinc una companya de feina brasilera que m´ha dit que sí o sí me´l farà tastar...Ja t' explicaré

    ResponElimina
  3. Ara tinc moltas ganas de fer una copeta !!! aquesta teva amb va genial !!!Petonets.

    ResponElimina
  4. quina copa que em faria ara, després de sopar i plegant la fresca a la terrassa, besets guapa!!!!

    ResponElimina
  5. Ara no podras parar de fer coctels!!! a mi a l'estiu m'encanten, i com més varietat provi millor!! petons

    ResponElimina
  6. Quinas ganas tinc de ferne un com aquet !!!! tinc molta calor !!!!
    petonets.

    ResponElimina
  7. Es el coctel perfecte per l´estiu...

    ResponElimina
  8. Es el coctel perfecte per l´estiu

    ResponElimina
  9. Roser si jo em faig aquest coctel per mi tot sol em tenen que portar a casa. jaja. molts petons

    ResponElimina
  10. M'agrada molt, ben fresquet entra massa bé, que després puja ràpid al cap jeje.
    Una abraçada

    ResponElimina
  11. Ja m'havia pasat la resaca... i ara em trobo amb el teu còctel!! Que bona la caipirinha, i amb la calorada que fa avui es ideal! Petons

    ResponElimina
  12. Para estas tardes/noches de verano bien fresquita....
    Bss

    ResponElimina
  13. BENVOLGUDA ROSER, Afortunadamente avui he pogut contactar amb tu després de no poguer-ho fer durant un parell de mesos. El motiu era que no podía accedir perque semblava ser un blog privat i no he tingut manera de fert-t'ho saber. Vull que sápigues que agraieixo els teus comentaris i que donare'una ullada extensa per aquí després de que el meu gendre m'hagi actualitzat els programes.
    UNA FORTA ABRAÇADA I FINS AVIAT

    ResponElimina
  14. Hola Roser!!! Quants dies... tinc ganes de veure que has fet durant tots aquests dies que no he pogut voltar per la bloc esfera!!! Quina bona pinta la caipirinha i amb la calor d'avui encara més!!
    Una abraçada.

    ResponElimina
  15. La Judith em va descobrir la caipirinha i com que li queda boníssima, m'encanta!
    Petons.

    ResponElimina
  16. QUINA BEGUDA TAN DELICIOSA... Una de les mevas preferidas!!!:)

    ResponElimina
  17. Nunca he probado la caipirinha aunque parezca increible, es que no suelo beber alcohol, pero me gustan sus ingredientes y la probaré
    Las fotos preciosas Roser
    Besotes

    ResponElimina
  18. El millor còctel per a l'estiu!!!!!!!!!!! petons

    ResponElimina
  19. mmmmm! que fresquet! quines ganes! el meu germà sempre em parla de la caipirinya, pero no le probat mai, m'animaré amb la teva recepta!

    ResponElimina

Agraexo que deixeu comentaris. M'ajuden a seguir i a continuar publicant amb ànims i alegria.