dimarts, 27 de desembre del 2011

Xampinyons farcits


Que tal van les festes?? Jo estic emborratxada de menjar!! Jjejejej Aquesta setmana a cuidar-se que el finde encara ens queda una tanda més.

Doncs aquesta setmana torno amb les receptes per picar, que com heu comprovat són les que m’agraden més a mi. I aquest cop una recepta facilíssima i molt bona!!



Ingredients:
1 safata de xampinyons sencers grans
Philadelphia light
Beicon
Melmelada de tomàquet

Rentar els xampinyons, retirar el tronquet i fer una mica d’espai per farcir. Regar amb una mica d’oli d’oliva i una mica de sal. Posar al microones uns 5 minuts, retirar l’aigua que es forma, posar 5 minuts més, o fins que observem que estan fets.
Farcir amb philadelphia i posar a la meitat tires de beicon, i posar uns pocs minuts més a gratinar al micro.
Quan estigui fet el beicon ho retirem, posem a l’altra meitat la melmelada per damunt i llest!!!

9 comentaris:

  1. Jo també estic emborratxada de menjar...i quina resaca uff!! a mi també m'agrada molt el picapica, i els xampis farcits m'encanten!! la teva combinació no l'he tastat mai, vull provar la mermelada de tomàquet!!petons guapi i a cuidar-se

    ResponElimina
  2. Els xampinyons perfectes com a plat post-nadalenc.
    La teva proposta de farciment es veu molt interessant.
    Salut!

    ResponElimina
  3. Que fácil y que bó!!!Aixo dona gust,petons!!!

    ResponElimina
  4. QUINA SUGERENCIA TAN FACIL I DELICIOSA NENA!!!
    M'han encantat, els faré la nit de cap d'Any, segur
    GRACIES MACA:)

    ResponElimina
  5. Els xampis farcits són una bona alternativa per picar, fàcil i gustosa!
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina
  6. Molt bona proposta Roser, un aperitiu fàcil que m´apunto per sorprendre aquests dies.. Petons i Bon Any Nou.

    ResponElimina
  7. Una xampinyons perfectes per un aperitiu, d'aquets que agraden a tothom.
    Una abraçada

    ResponElimina
  8. un besito, MUYYY FELIZ NOCHE Y UN FELICÍSIMO 2012!!!
    Nieves.

    ResponElimina

Agraexo que deixeu comentaris. M'ajuden a seguir i a continuar publicant amb ànims i alegria.