dimecres, 2 de novembre del 2011

Albergínies amb crema


M’agrada molt l’albergínia, i ja que és una de les poques verdures que li agrada a la meva parella, sempre estic intentant fer-la de diverses formes per no semblar que sempre mengem el mateix. I aquí us en presento una altra:



Ingredients per 2 persones:
1 albergínia
1 bric petit de rema de llet (nata per cuinar)
4 culleradetes de Ketchup
Formatge ratllat
Sal
Oli d’oliva verge extra
Pebre,  orenga o qualsevol especie al gust.

Rentar l’albergínia i tallar-la a rodanxes d’un centímetre. Salar i posar en un colador durant 30 o 45 minuts. Rentar, i escórrer.
Posar en un plat, apte per microones, repartides en una capa, posar una mica de sal i oli d’oliva per damunt; coure a màxima potència durant 5 minuts, mirar i si encara no estan fetes deixar una minuts més.
Quan estiguin, treure del micro i posar per damunt una mica de crema barrejada amb ketchup, formatge i alguna espècie (o sense espècie, al gust).
Posar a l’opció de gratinar i coure alhora fins que es dori el formatge.

Nota: La quantitat de salsa depèn del  gust de cadascú, aquí podeu veure dos exemples a les fotos, el primer amb més salsa i el segon amb menys.




6 comentaris:

  1. Una bona manera de manjar albergínies, segur que estan boníssimes!
    Petons
    Sandra

    ResponElimina
  2. Fan molt bona pinta.. i a més (apart d'això de deixar-les amb sal) sòn rapidissimes de fer. Segur que les probo!

    ResponElimina
  3. un plat fantastic, albergínies amb aquest formatge damunt, segur que estan bonissimes.
    molts petons.

    ResponElimina
  4. Mare meva, les alberginies em xiflen tant......es la millor verdura! ara, em quedo amb la primera foto que aquesta salsa amb el formatge gratinat i tot...ufff un pecat! petons guuapa

    ResponElimina
  5. a mi em pots fer com vulguis les albergínies, m'encanten!!!! petonets

    ResponElimina
  6. crema de llet amb ketchup!! quina bona pensada, jo ja sé d'algú aqui a casa que li encantarà... _les albergínies pot ser no tant_ o si! qui sap!!

    ResponElimina

Agraexo que deixeu comentaris. M'ajuden a seguir i a continuar publicant amb ànims i alegria.