dimecres, 20 de juliol del 2011

Bescuit de carabassó

Alguns cops em passo pel blog de “COCIDO DE SOPA” i un dia em va sorprendre molt la recepta d’aquest bescuit fet amb carabassó. El més sorprenent és que és dolç!

I em vaig posar mans a la massa. Alguns ingredients no els he empleat i he fet algun canvi, i la veritat va sortir bastant bo. 
No em vaig poder resistir i no el vaig deixar ni refredar abans de provar-lo....



Ingredients:
250 grams de carabassó
100 grams de sucre
100 grams de mantega a temperatura ambient
 100 grams de mel
 3 ous batuts
 El suc i la ratlladura d’un llimó
 300 grams de farina integral
 1 cullerada de llevat químic (royal)
 1 punyada d’ametlles en granets
 1 iogurt natural desnatat

Rallar el carabassó i estendre’l sobre paper de cuina perquè absorbeixi l’aigua que solta. Reservar.
Batem la mantega i el sucre, afegim els ous batuts i la mel i barregem bé.
Afegim la ratlladura del llimó i el suc i barregem.  
Incorporem la farina, el llevat, el carabassó, el iogurt i les ametlles, i removem de nou.
Preescalfem el forn a 180º. Aboquem la massa en un motlle rectangular que haurem engrassat i enfarinat prèviament, i el deixem fer durant una hora aproximadament. Deixem refredar.



4 comentaris:

  1. Ja l´havia vist per algun blog...no l´he provat mai però deu quedar boníssim. T´ha quedat molt esponjós i flonjo.

    ResponElimina
  2. Muchas gracias por tú comentario, por cierto me encanta este bizcocho de calabacín, esta receta me la apunto y ya te contare, por cierto me quedo por tú blog me gusta mucho. Un besito

    ResponElimina
  3. segur que estava bonissim, ja n'he fet alguns amb carbassó i són espectaculars. Un petó

    ResponElimina

Agraexo que deixeu comentaris. M'ajuden a seguir i a continuar publicant amb ànims i alegria.